Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
OD CZEGO ZACZĄĆ POSZUKIWANIE PROBLEMÓW Z BMW?WADY ZALETY ODMY M52/M54 WYPADANIE ZAPŁONU BŁĘDY SONDY

OD CZEGO ZACZĄĆ POSZUKIWANIE PROBLEMÓW Z BMW?WADY ZALETY ODMY M52/M54 WYPADANIE ZAPŁONU BŁĘDY SONDY



Siema Nosaczyska!
Ten film ma na celu uświadomić od czego należy zacząć poszukiwanie problemów z silnikami M52/M54 oraz nowszymi generacjami silników serii N. W przypadku silnika M43B19 zasada odmy jest podobna.
USUŃ WADY FABRYCZNE A POTEM ZASTANAWIAJ SIĘ CO DALEJ
Jeżeli więc posiadasz taki silnik, masz seryjną odmę to w pierwszej kolejności należy usunąć fabryczny problem. Następnie możesz zacząć wymieniać kolejne elementy :
-Świece
-Cewki
-Sondy
-Przepływomierze
a nawet i uszczelki pod głowicą.
Zdecydowana większość przypadków wypadania zapłonu, falowania obrotów, drgań i nawet trwałych uszkodzeń silnika jest spowodowana lewym powietrzem/ubogą mieszanką/większą temperaturą spalania/wypalaniem zaworów wydechowych.
Osobiście z doświadczenia mogę się wypowiedzieć, że częściej usuwam odmy i przerabiam sterowniki niż wymieniam świece oraz cewki na problemy z wypadaniem zapłonu.
Co do samego zaworu DISA.
Jeżeli nie chcecie zakończyć w ułamku sekundy żywota swojego silnika, należy pousuwać wszystkie możliwe klapki w kolektorze ssącym. Tym samym w zaworze DISA. Stracicie na tym nieodczuwalne w praktyce NM widoczne tylko na wykresie lecz zyskacie pewność, że wydłuży to żywotność Waszego silnika.
Krąży również w sieci oraz nadana przez producenta pewna celowa dezinformacja.
„Wymyśl problem, znajdziemy powód aby go rozwiązywać – lecz nie rozwiązać całkowicie”
W tym odcinku opowiem również jak producent tłumaczy rozwiązanie, które przyniosło milionowe straty w portfelach użytkowników poprzez bezradne próby rozwiązania problemu przez użytkowników. To działanie było celowe.
Kto by się domyślił, że błąd sondy i przepływomierza to pęknięcie pokrywy zaworów lub oring na bagnecie?
Mnie to wcale nie dziwi. Sam również kilka lat błądziłem. Wielu mechaników dalej błądzi nie chcąc zrozumieć problemu. Ich wybór.
Możecie być mądrzejsi. Tego Wam życzę.

CHCIAŁBYM CIE JAKOŚ WESPRZEĆ ABYŚ BYŁ TU CZĘŚCIEJ
https://patronite.pl/Auto-Bachus

SKLEP NOSACZOWY
www.autobachus.pl

ZANIŻONE ODSZKODOWANIA? OBEJRZYJ FILM

A POTEM ZADZWOŃ DO PATRYKA I ZAPYTAJ BEZPŁATNIE O SWOJE ODSZKODOWANIE
732-732-566

MAM DO CIEBIE PYTANIE GDZIE MOGĘ NAPISAĆ?
https://www.facebook.com/autobachus/

GDZIE JEST TWÓJ NOWY KANAŁ NA YOUTUBE?
Mój nowy kanał – Trzecia Perspektywa Świadomości
https://www.youtube.com/channel/UCc8C8ZRrYVAu-nmDM0Xir9Q

MAŁO MI MOCY WIĘC CHCIAŁBYM WIĘCEJ W MOIM AUCIE
EGR DPF FAP ADBLUE
515-33-28-48
——————————————————————

Pozdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂

AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, naprawa i serwis klimatyzacji, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka 05-410 Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

28 thoughts on “OD CZEGO ZACZĄĆ POSZUKIWANIE PROBLEMÓW Z BMW?WADY ZALETY ODMY M52/M54 WYPADANIE ZAPŁONU BŁĘDY SONDY

  1. Jeśli ktoś z was bd wywalał odme u mechanika i mechanik wam powie że by poprowadzić przewód z pokrywy silnika za przepływkę a nie przed filtr powietrza tak jak mówi Pan Kamil to nie wierzcie. Mi powiedziano że rzekomo to uszkodzi przeplywke. Kontaktowałem się z Panem Kamilem i miał odnieść się do tego w komentarzu

  2. Fajnie ze wspomniałeś o moim komentarzu. Nie mam problemu by to wyczyścić 😁 Sprawdziłem po trasie 2000 km i okazuje się, że znów wszystko jest w tym szlamie. Mamy zimę więc to zamarza i się zatyka,a to juz jest bardzo źle dla silnika. Na korku nie ma szlamu , a w przewodzie zaczyna się od połowy. Płyn chłodniczy nie ubywa. Zrobiłem test uszczelki tak jak poradziliście mi przez telefon, który wykazal, że nie ma spalin w układzie chłodzenia 😉

  3. Siema, czy lewe powietrze może mieć wpływ na długie kręcenie podczas rozruchu w e46 2.5 170km? obstawiałem czujnik położenia wału ale ten błąd wyskakuje dopiero po jakimś czasie, nie od razu po odpaleniu

  4. Ok . U siebie mam m52b28i czyli tak zatykam otwór na kolektorze ssącym tam gdzie wcześniej znajdowała się odma następnie rurkę z pokrywy zaworów daje do puszki filtra powietrza i na końcu zatykam rurkę spływu tam gdzie wcześniej spływał olej tak ? A co z ciśnieniem w skrzyni korbowej ? Tam też jakieś ciśnienie się wytwarza i musi mieć gdzieś ujście raczej chyba no nie ? Bo w przeciwnym razie zaraz wywali mi zimering na wale i będzie plama mam rację ? Czy może odpowietrzenie skrzyni korbowej znajduje się gdzieś indziej i zaślepienie tego nie będzie miało złego wpływy na silnik ? Bo myślałem aby zamiast zaślepiać go na stałe to zamontować tam jakiś zaworek który będzie nagromadzone ciśnienie upuszczał tak aby nie nastąpiło rozszczelnienie innych uszczelniaczy . Mam rację czy jednak się mylę ? I nic tam nie muszę robić ?

  5. Oddałem moje m52b28tu do mechanika bo nie miałem mocy, padło na czujnik wałka ssącego i przepływkę więc zakupiłem części zapłaciłem mamone wsiadam jade i czuje jakby jechał dalej tak samo, mechanik zapeniał mnie że wszystko już jest okej błedów przepływki nie ma, po czym kupiłem sobie obd 2 najtańszy jaki był żeby tylko odczytywać sobie błędy i co? Błąd przeplywki wciąż, gdy ją odpinam nic się nie dzieje, gdy ją podpinam (kostke) raz silnik spadnie z obrotów ale nie zgaśnie raz nic się nie dzieje a raz zgaśnie (ale to bardzo żadko) i zaobserwowałem że mam sonda mi nie działa za katalizatorem i tu pojawia się pytanie co to może być za wina? I czy są jakieś podstawowe parametry kątów vanosa żeby sobie sprawdzić czy to aby napewno wszystko działa? (Dodam że vanosy zostały zregenerowane)

  6. @Auto-Bachus cześć, właśnie kończę swój projekt całkowitego remontu M54B25. Jedną z rzeczy która została mi do zrobienia jest przerobienie odmy i byłbym mega wdzięczny gdybyś wypowiedział się co myślisz o obu opcjach które rozważam:
    1. Wyprowadzenie węża z pokrywy zaworów do wysokiej jakości catch cana (mishimoto) z filtrem siatkowym i przegrodą, żeby trochę zmniejszyć ilość oleju w oparach, a następnie wypuszczenie reszty tak jak wspominałeś przed filtr powietrza.
    2. Jak wyżej, z tą różnicą że wyjście wyprowadzić gdzieś w wygodnym, ale mało widocznym miejscu pod autem (co by łatwo było wyczyścić i żeby nie śmierdziało olejem).
    Na moje oko pierwszy sposób zadowoli Gretę Thunberg i delikatnie poprawi odprowadzanie oparów – przepływające przez airbox powietrze wytworzy lekkie podciśnienie w przewodzie (efekt Bernoulliego w oparciu o który działają np. gaźniki), drugi wyeliminuje konieczność okresowego czyszczenia airboxa.
    Dodałbyś coś od siebie do listy? Jakieś za i przeciw konkretnego rozwiązania? 🙂

  7. A zeby nie robil sie smalec w filtrze to moze dac waz z pokrywy w strone filtra pow. A w polowie wstawic np trojnik i od niego dodatkowo wąż w splyw w bagnet wpiac zawsze cos by sie skroplilo i splynelo znow do miski co myslisz o tym ??

  8. Kamil a jak to wygląda z silnikami turbo doładowanymi diesla? nie można tu zastosować tej metody ponieważ odma musi tworzyć podciśnienie w skrzyni korbowej dla lepszego przepływu oleju przez turbo.

  9. No muszę to napisać. Ciągle cię obserwuje I bardzo mi się podoba rozwiązanie odmy. A co do szlamu? Jestem mechanikiem motocyklowym. I praktycznie w każdym jednym motocyklu setka bądź więcej oleju w filtrze to norma. Bardzo podobnie wygląda to podcieranie nie dupy. Powinieneś Kamilu pokazać ludzkości jak wygląda odma w twojej hondzie. Pozdrawiam, podziwiam, popieram…

Dodaj komentarz

Zadzwoń!