Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Peugeot 308 II - Kolejna odsłona popularnego kompaktu! | Test OTOMOTO TV

Peugeot 308 II – Kolejna odsłona popularnego kompaktu! | Test OTOMOTO TV



W tym odcinku testujemy Peugeota 308, II-giej generacji. Czym różni się od poprzednika? Dlaczego to auto przypadło nam do gustu? Na co warto zwrócić uwagę przy zakupie z rynku wtórnego? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w najnowszym filmie OTOMOTO TV. Zapraszamy do oglądania!

W tym odcinku testujemy Peugeot 308 II z 2016 roku z silnikiem diesla 1.6l o mocy 120 KM.

0:00 Wstęp
0:51 Wygląd zewnętrzny i lata produkcji
1:39 Wnętrze i wyposażenie
6:23 Bagażnik
7:27 Wrażenia z jazdy
7:51 Przyspieszenie i test elastyczności
8:19 Test wygłuszenia wnętrza
8:30 Bezpieczeństwo
8:50 Test spalania
9:03 Ceny
9:28 Gama modeli i silników
12:27 Awaryjność i serwisowanie
14:39 Podsumowanie testu

🚘 Znajdź Peugeot 308 II na OTOMOTO: https://bit.ly/163_otomoto_Peugeot_308

ZNAJDŹ NAS W INTERNECIE:
🔸 Strona WWW: https://bit.ly/163_otomoto
🔹 Dołącz do naszej grupy na FB: https://bit.ly/Funkiel_Grupa
🔸 Instagram: http://bit.ly/instagram_otomoto
🔹 Facebook: http://bit.ly/facebook_otomoto

O KANALE:
Na naszym kanale znajdziecie recenzje aut używanych i nowych. Filmy publikujemy co najmniej raz w tygodniu – zatem nie zapomnijcie zasubskrybować kanału, aby nie przegapić kolejnych filmów!

✔️ Subskrybuj kanał: http://bit.ly/subskrybuj_otomoto

✔️ Na OTOMOTO teraz także sprzedasz i kupisz CZĘŚCI: https://bit.ly/163_czesci

✔️ Współpraca oraz zgłoszenie auta do testów: youtube@otomoto.pl

#Peugeot308 #test #otomoto

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

40 thoughts on “Peugeot 308 II – Kolejna odsłona popularnego kompaktu! | Test OTOMOTO TV

  1. Uwaga na siliniki 1.5 130 KM – w filmie jest mowa o MOKRYM filtrze cząstek stałych – w rzeczywistości tam jest SUCHY filtr – weryfikowałem kilka VINów w ASO – nigdzie nie znaleźli pojemnika na dodatek EOLYS

  2. Żadnej informacji o padających pompach w zbiornikach adblue. Brak możliwości wymiany samej pompy bo zbiornik zgrzewany. Tylko nowy oryginalny zbiornik w tej chwili za 2600zl plus wymiana. Reszta ok. W 1.6 bluehdi 120km. Poprawione silniki już nie puszczają podkładki pod wtryskami. I nie zatyka się smarowanie turbiny.

  3. 1.HDI/TDCI
    2.JTD
    ….

    Przy okazji prezentacji bagażnika i testu walizek może zrobisz test dla narciarzy i deskarzy? Np. czy tunel zmieści deskę w pokrowcu i czy trzeba składać kanapę. Testy świetne. Pozdrawiam

  4. Kolego bzdury gadasz w wyższych wersjach wyposażenia, jest kolorowy wyświetlacz na którym ,są podawane informacje z komputera, jaki też mapa nawigacji.
    Taki samo, obrotomierz wskazuje w Aston Martin i jakoś nikt nie narzeka A wręcz chwalili za innowacje 😜

  5. Jazda na tylnej kanapie na dłuższą metę jest porażką bo oparcie jest ustawione prawie pionowo!Tego prowadzący nie pokazał bo i tak by nie wiedział.Dlatego tak duży ma bagażnik.Peugeot musiał zabrać wygodne miejsce na kanapie.Jaki morał?
    Taki, że po takich testach nie jesteś w stanie wiedzieć wszystko o aucie,dlatego od tego są Fora.Pozdrawiam.

  6. Użytkuję kombi 1.6 HDI 120 z ad blue w wersji GT line. Auto jak na kombi wyglada super – nie jest to typowy karawan. Bagażnik przepastny, bardzo ustawny. Pozycja za kierownicą dla mnie idealna. Uwielbiam tę małą kierowcę. Zegary są bardzo przyjemne, obrotomierz mi w ogóle nie przeszkadza, wręcz cieszy. Ekran między zegarami jest kolorowy, wyświetla dopuszczalną prędkość i komunikaty nawigacji.
    Ekran multimediów jest wolny, lubi się zaciągnąć lub nawet włączyć po 30 sekunach. Nie stanowi to dla mnie problemu ponieważ używam klimatyzacji w trybie automatycznym i nie dotykam go zbyt często.
    Nie jestem fanem skrzyni biegów. Jej skok jest za długi, główka zimą nieprzyjemnie zimna a do tego jej praca jest wyraźnie slyszalna. Wrzucenie biegu bardziej słychać niż czuć.
    Samochód użytkuję na długich trasach i tam spisuje się doskonale. Cicho i bardzo wygodnie. Fotele z funkcją masażu są bardzo wygodne. W mieście zaskakuje doskonała zwrotność, a kamera cofania bardzo ułatwia parkowanie tego dość długiego samochodu. Spalanie zaskakująco dobre chociaż w wersji ze szklanym dachem auto jest ciężkie. Dynamika wystarczająca do bezpiecznej jazdy, nie jest to rakieta. Światła w technologii full led są doskonałe. Jedzie się jak w dzień chociaż zdarza się że kierowcy z przeciwka sa nimi oslepiani pomimo automatycznej regulacji ich wysokości.
    Wnętrze mojego egzemplarza pomimo duzego przebiegu nie nosi śladów zużycia, tylko na główce skrzyni biegów są widoczne zarysowania od obraczki.
    W wersji GT line wielkie felgi wyglądają doskonale ale jazda staje się zbyt twarda na dużych nierównościach.
    Dodam że auto nie miało żadnej usterki, a olej zmieniam co około 12000 km.
    Bardzo polecam dla rodziny, jako narzędzie pracy i dla każdego kto potrzebuje dużego kombi. Warto poszukać lepszej wersji wyposażenia.
    Dodam jeszcze że wersja hatchback ma krótszy rozstaw osi przez co na tylnej kanapie jest mniej miejsca.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!