Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Czym testować komputer? | ABC testera i diagnostyki PC ⚙️

Czym testować komputer? | ABC testera i diagnostyki PC ⚙️



😍 Bądź na bieżąco: http://xkom.me/Subskrybuj 😍

Testowanie komputera to dla jednych czarna magia, drudzy uważają, że nie ma nic prostszego. Jak jest naprawdę? Jakiego oprogramowania użyć? Czym mierzyć poziom hałasu czy temperatury? Opowiadamy o tym w powyższym materiale.

Jak sprawdzić FPS w grach?
Jak sprawdzić, jakie mam części w komputerze?
Jak przetestować stabilność i wydajność komputera?

=====================

x-kom znajdziesz także tutaj:
♦ WWW: https://www.x-kom.pl/
♦ Facebook: https://www.facebook.com/xkompl/
♦ Instagram: https://www.instagram.com/xkompl/
♦ Twitter: https://twitter.com/xkom_pl

MSI Afterburner, OCCT, AIDA64, CPU-Z, Cinebench, 3DMark – to tylko niektóre programy, które będą przydatne podczas testów procesora czy karty graficznej. Jedne wycisną z nich ostatnie soki, inne pomogą podczas procesu podkręcania, a jeszcze kolejne wskażą podstawowe parametry, takie jak temperatury, napięcia czy wykorzystanie mocy obliczeniowej.

Pomocne będą również fizyczne mierniki, na przykład sonometr czy multimetr. Jak inaczej sprawdzić poziom dźwięku emitowany przez desktopa czy pobór prądu? O tym opowiemy w kolejnych materiałach.

Ale czy tyle wystarczy? Co jeszcze może być potrzebne podczas testowania komputera? O tym opowiada Jarek ‘Black’ Arczyński.

#testkomputera #hwinfo #msiafterburner

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

30 thoughts on “Czym testować komputer? | ABC testera i diagnostyki PC ⚙️

  1. Mam pytanie, czy podgrzanie rdzenia karty graficznej poprzez wielokrotne włączanie komputera bez coolera oczywiście z przerwami (ok 5 min) może spowodować skrócenie żywotności karty polegającym na tym, że np. podziała nam rok i problem się powtórzy?

  2. Jestem laikiem w technologii komputerowej, był u mnie informatyk, ponieważ laptop był głośny i zaobserwowałem mikrolagowanie tego laptopa np. w grach typu CS:GO, LOL czy Wiedźmin 3. W grach typu FPS widać to w sposób znaczący, gry mimo wysokich FPS powyżej 300 nadal się mikrolagują. Pozmieniał mi taśmy termoizolacyjne na procesorze i coś tam, twierdzi, że jest dobrze. Ja mam inne zdanie. Jak w najprostrzy sposób sprawdzić jakość podzespołów w komputerze? Czy wszystko działa tak jak należy?

  3. W tym msi afterburner bo chciałem sprawdzić swoje fps i temp. A nie wiem jak zainstalować rivaTuner statistic serve do wyświetlania tego bo nie ma pokazane jak to pobierać bym prosił o pomoc

  4. A coś bardziej do dysków? HD Tune?
    Poprzedni dysk SSD (w laptopie) mi padł po 3 czy 4 gry non-stop w demko Euro Truck Simulator 2. Nagle freeze, a po twardym resecie dysk null.
    Nie, że się usmażył, ale przy próbie naprawy systemu wyglądało to jakby sobie przywrócił ustawienia fabryczne – 237GB dostępn, brak partycji, systemu plików…
    Chciałbym wiedzieć czy da się go jeszcze wsadzić do nowego PC jako drugi czy trzeci backup, czy nie warto.
    Żeby było śmieszniej – na tym samym laptopie zrobiłem ze 170 godzin w Hearts Of Iron IV, 500 w FM2016, 200 we wszystkie Wiedźminy i nigdy nic nie było. Dlaczego się wyłożył akurat przy ETS2? Czy to nie wina gry, a wyłożył się ze starości? No tylko czy 2-2,5 letnia ADATA XPG SX6000 Lite może się wyłożyć ze starości?

  5. Bardzo piękny film zbiorczy o programach. Mnie jednak brakuje (nie możliwego do umieszczenia w takim filmie) sposobu znalezienia powodów obserwowanych problemów. Zakupiłem w x-kom zestaw części wraz z montażem. Komputer jest sprawny, ale raz dziennie robi "błękitny ekran" z błędem typu "CLOCK WACHDOG TIMEOUT". Czy da się znaleźć przyczynę tego błędu używając programów opisywanych w Twoim filmie? Z serwisem x-komp na razie nie chcę walczyć, bo zamilkli zaraz po dostawie sprzętu (chciałem spytać o coś innego, ale i tak niesmak pozostał)

  6. Witam. Zapytam. Bo już u skraju wyczerpania nerwowego jestem. Laptop DELL kupiony u Państwa 3 mce temu. Faktura VAT nr CW/2020/11/161365 nabywca G.B. Od samego początku się zawiesza. Pierwsze zawieszenie zaliczył niecałą godzinę po pierwszym odpaleniu. Stawiałem system ponownie korzystając z przywracania z ukrytej partycji, stawiałem system również na czysto. To nic nie pomaga. Laptop w dalszym ciągu się zawieszał. DELL w ramach gwarancji wymienił w nim płytę główną…. Dalej bez zmian. Z drugiej strony moje diagnozy: Diagnostyka UEFI krótka, szczegółowa wszystkich podzespołów – wszystko OK. Diagnostyki systemu diagnostycznego na stronie DELL; krótka, szczegółowa wszystkich podzespołów – OK. RAM dodatkowo testowany przez MemTest86 wszystko OK. Dysk dodatkowo testowany HdTune, Hard Disk Sentinel – wszystko OK.
    Macie Państwo jakieś pomysły? Co mam dalej z tym zrobić???
    Bardzo proszę o skuteczną pomoc!
    Jakby co,, znajdziecie Państwo telefon do mnie "po fakturze"..
    \załamany…
    G.B.

  7. Memtest86 – na laptopie wyrzuca mi 1845 błędów. Mój pc po przetestowaniu pokazuje 17 błędów. Obydwa komputery mają pamięci któe kupiłem nowe 8 lat temu. Czy to znaczy że ram się zużywa? Obydwa komputery sà stabilne w programach i windowsie oraz grach. Żadnych niebieskich ekranow i resetów. Czy to normalne i czy mam zmieniać ram. Pc był podkrecaby ale tylko do testów benchmark w celu oceny punktowej. Może się ktoś wypowie.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!