Maszyna DPF ADBLUE FAP części wyposażenie
DPF 2 KrugerQDPF 2 – pełna automatyczna regeneracja układu DPF FAP
( DPF FAP urządzenie z pełnym sterowaniem komputerowym posiada kilka programów
do sterowania ilości i ciśnienia płynu czyszczącego plus regulacja temperatury .Na protokole
jest umieszczane zdjęcie środka DPF FAP przed i po regeneracji ,wynik testu przed i po regeneracji w mbar )
DPF 3 KrugerQDPF 3 – urządzenie z dodatkową funkcją
pełna automatyczna regeneracja układu DPF FAP
( DPF FAP urządzenie z pełnym sterowaniem komputerowym posiada kilka programów
do sterowania ilości i ciśnienia płynu czyszczącego plus regulacja temperatury .Na protokole
jest umieszczane zdjęcie środka DPF FAP przed i po regeneracji ,wynik testu przed i po regeneracji w mbar )
( większa komora załadunkowa i pompa ciśnieniowa )
DPF 4 KrugerQDPF 4 Program do obsługi DPF FAP pomiar ciśnienia mbar przepustowość filtra DPF FAP
( możliwości rozbudowy o sterowanie urządzeniem manualny synchronizacja wyposażenia spójność działania )
DPF 5 KrugerQDPF FAP wyposażenie dodatkowe narzędzia płyny
Cennik urządzenie do DPF FAP link –
Szkolenia DPF FAP ADblue link –
Wyposażenie DPF FAP link –
Serwis urządzeń DPF FAP uruchomienia DPF FAP szkolenia DPF FAP zapraszamy
Maszyna do czyszczenia DPF – zajmujemy się produkcją wysokiej klasy zautomatyzowanych urządzeń do czyszczenia
filtrów cząstek stałych spalin. Maszyna w zależności od potrzeb jest w pełni skomputeryzowana.
Charakteryzuje się łatwością obsługi oraz tworzeniem pomiaru oraz raportowaniem wielkości zanieczyszczenia katalizatorów przed i po operacji.
Czyszczenie katalizatorów DPF za pomocą naszych urządzeń odbywa się jednoosobowo.
Operator maszyny ma możliwość w bardzo prosty sposób wyczyścić każdego rodzaju katalizator.
Każda maszyna wyposażona jest w osprzęt umożliwiający w szybki i łatwy sposób wyczyścić najbardziej nawet zanieczyszczony katalizator.
Urządzenie wyposażone w filtry i separatory umożliwia wygodny sposób oddzielać zanieczyszczenia pomiędzy procesami.
TECHNOLOGIA REGENERACJI NA MOKRO ROZWIĄZANIE TANIE DLA KIESZENI
TECHNOLOGIA BEZOGNIOWA, BRAK EMISJI PYŁÓW SZKODLIWYCH DO ŚRODOWISKA , SPALIN I GAZÓW
Maszyna do czyszczenia DPF regeneracji FAP test przepustowości katalizatorów Adblue
MASZYNA DO CZYSZCZENIA REGENERACJI DPF FAP KATALIZATORÓW ADBLUE
Alwi L.Wieja 43-300 Bielsko Biała ul.Stefana Batorego 27 www.alwi.pl 338116486
Distributor of Bosch Kts 560 Kts 590 Kts 350 Kts 460 Kts 960 Kts 980 Kts 350 Kts Truck
Distributor of Bosch Fwa 9000 Fwa 4630 3D Fwa 4455 Acs 511 Acs 661 Acs 611 Acs 751
Distributor of Bosch KTS 540 Kts Dcu 570 100 511 Acs Acs 810 Acs 650 751
Dystrybutor urządzeń Bosch kts 540 Kts 570 Dcu 100 Acs 511 Acs 650 Acs 751
Fwa Das 1000 testery usterek Bosch Dystrybutor
Eps 118 Eps 205 Eps 708 Eps 815 serwis urządzeń diagnostycznych naprawa
Denox 1 Denox 2 serwis naprawa części
Ceny hurtowe zapraszamy www.alwi.pl
KrugerQ Technologi repair injector piezo Bosch Siemens Bip Time UI UIS
Maszyny do regeneracji DPF FAP wyposażenie ADblue ww.krugerQ.com
Das 100,Das 1000 3D,FWA 4630 3D,Das 1000 CCD,ACC 200,RSAD 100 Mercedes ,RSAD 100 FIAT,RSAD Chrysler,Geometria 3D ,czujnik radarowy,pasywna regulacja,czujnik radarowy,POMPY WTRYSKOWE,REGENERACJA WTRYSKIWACZY,REGENERACJA POMP VP44,KRUGERQ,AUTO MAJSTER,DIESEL BIELSKO GAZ,GAZ DIESEL BIELSKO,CP4,CP3,Repair Cp4 ,AUTO DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA,Auto Gaz Diesel,dobry mechanik,stanowice diesel,Kts 440,Kts590,Kts560,Eps 205 ,Eps 118,Eps 708,KrugerQ,ceramixQ,molibden,DLC
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Czym dokładnie jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.
W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.
Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!
Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.
Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.
Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!
W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.
Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.
Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:
uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.
Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.