Jak łatwo pomnożyć wartość Auta? Zabierają dowód za lampki na liczniku, panie przecież są święta…
10% rabatu na raport twojego samochodu-
https://www.carvertical.com/pl/landing/v3?utm_source=infl&a=Piotr&b=596ea163&voucher=piter
👊 SUBSKRYBUJ ORAZ KLIKNIJ 🔔 ► https://www.youtube.com/channel/UCKqNJB1rwIGiVAAWX_dA8rA
💎 WSPIERAJ MÓJ KANAŁ I BĄDŹ W LEPSZYM KONTAKCIE ► https://patronite.pl/PiterZrobToSam
👍🏻 FACEBOOK ► https://www.facebook.com/Piter-Zr%C3%B3btosam-116530503050438/
Potrzebujesz pomocy z autem? Nie jesteś pewny zakupu samochodu? Chcesz sprzedać samochód?
Dołącz do naszej grupy gdzie jest nas na ten moment 250 osób! Możesz to zrobić, wspierając mnie na patronite
https://patronite.pl/PiterZrobToSam
Korzyści ze wspierania kanału:
✅ Moją pomoc poprzez kontakt telefoniczny i również na grupie
✅ Wgląd na to jakimi auta sprzedaje do Polski i wiele wiele innych!
I wiele innych wejdź w link na Patronite i SPRAWDŹ SAM ! 😁
Wsparcie przez normalny przelew (też dodaje do grupy i pomagam JUŻ OD 5zł!!) :
PL – 45 1160 2202 0000 0004 8293 8162
DE – DE89280501000092360007
👩💻 Montaż – https://www.youtube.com/user/hastoklai
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.
W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.
Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!
Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.
Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.
Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!
W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.
Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.
Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:
uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.
Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.
14:55 jakby takie prawo bylo w polsce, to sklepy z czarna tasma klejaca nie wyrabialy by z zamowieniami xD
Skąd wy bierzecie pinouty do liczników
Lub wsady nawet głupi test liczników to zmiana wsadu
Albo zmienia się wyposażenie przecież jak nie mam czujnika w zbiorniku spryskiwaczy to też trzeba wyłączyć
Kładź tą lepszą turbawkę:D
Daniel Rakowiecki – naprawa laptopów. Laptop może się uszkodzić po miesiącu lub roku jak korozja bardzo uszkodzi laminat, kulki pod bga lub złącza. Pewnie nie masz czasu ale obejrzał byś naprawy laptopów po zalaniu. Niektórzy myją płytę główną w myjce ultradźwiękowej lub wygrzewają na specjalnym stole.
Piter pytanko : czy w CRAFTERze da się zakodować licznik z pełnym FISem?
Jest jakieś kodowanie na to żeby mapy na fisie były?
Przeprowadzasz się do Polski, Piotrek ?
w tych sterownikach (od 211) wycina się dziurę od drugiej strony, później zaklejasz i wszystko jest ok
https://youtu.be/p0kWXuJTluo
bajeczka do snu
Volvo tez zyskuje na wyglądzie po montażu zegarów tft
odnośnie zatartego silnika, coś ostatnio mi mignęło jak wspomniano o tym czujniku ciśnienia, który na biegu jałowym ogranicza samo ciśnienie oleju i dochodzi do zatarcia silnika nawet w nowych autach.
Samochód po 1 zmienie POWINIEN BYĆ NA ZŁOMIE
Nienawidzę niemieckiej mysli technicznej to powinno ladowac przy usterce żarówki na zlomie.
12:53 w audi A6 C6 tak samo, trzeba VCDS'em zmienić kodowanie, albo dobre jest włączenie Zenona przy prędkości autostradowej ponad 140km/h.
Sporo nowych aut ma sterowane termostaty grzałką i ciśnienie oleju elektrozaworem, przy małym obciążeniu jest 2-3bar a jak dostanie buta to 5-6bar wszystko w imię ekologii, coś jest z tymi mercami u mnie gość miał nowego merca 18tyś km chyba ponad 400KM i dwie turbiny z czterech mu zajechało, założyli w serwisie nowe i po jeździe próbnej było to samo hihihi
no w koncu sie przyznales ze turbo inne niz w cduc, a pisalem na tiktoku to mowiles ze to samo hehe
Uwielbiam u Ciebie oglądać jak grzebiecie coś przy Audicach, ale po tamtej A6 zwiększona dawka leków musiała być na uspokojenie jak tylko widzisz ten znaczek 😀
Witam. Mam problem ze swoim samochodem audi a4 b7 2.0 140 bpw 2007 rok. Jeździ od mechanika do mechanika i nikt nie wie co się dzieje. Mianowicie na biegu jałowym czuć lekkie drgania prawie niewyczuwalne ale gdy się go trochę przydusi to od 1700 obrotów zaczyna telepać całą budą. Gdzie szukać przyczyny?
Deutscher Untertitel wäre gut 😃
Nie wiem jak jest w Niemczech ale w Austrii jak syn sobie powlaczal w Audi różne dodatkowe funkcje to na przeglądzie wszystko mu spowrotem poblokowali
Witaj,
kupiłem Passata b7 2011r,2.0tdi 140ps 205 000km
co należ wymienić ? auto prowadzi się dobrze
czy podkładki pod wtryskami też trzeba wymienić ?
Jeśli wyłączę STOP START na stałe to zrobię TUV i nie będzie problemu.
Pozdrawiam
Piter ratuj Audi A4B8 2011 skrzynia manulalna gdy samochod jest zimny biegi bardzo cieszko wchodza 80tys temu nowy deumas od tamtej pory juz trzecie pompka i drugi wyspszeglik na skrzyni jak myslisz Co moze byc nie tak ?
ja już kupiłem akumulator R3, u Roberta z kanału mrAkumulator
Dzień dobry Piter . Czy mógłbyś powiedzieć co to za nutka przewija się podczas filmiku. Pozdrawiam
Licznik nie ma immo tylko component protection auto odpali można jeździ ale będzie napis safe. Ja sprzedaje licznik taki już 3 miesiące za 250 zł
Jeżeli w sterowniku airbag, poduszka kolan jest nie zdefiniowa, i jej fizycznie nie ma, a wali jej błąd. To sterownik jest uszkodzony
jak wymieniacie liczniki to potem będzie problem ze sprzedażą takiego auta nie wszystkim kupującym będzie to odpowiadać pozdrawiam
U mnie z dziennymi tył też świeci, co mnie cieszy i raczej mam tak fabrycznie. Ponoć zgodnie z naszymi przepisami można używać dziennych tylko z przodu, choć uważam że bezpieczniej jest gdy świeci też tył.
Jurgen miał 100% racje popieprzony system, żeby podczas dziennych tylko same przody sie zapalały, a potem jada takie matoły na dziennych w nocy i nic nie widać takiego po ciemku. Dlatego popieram jego decyzję co by podczas dziennych postojówki tylnie też się włączały ! a tak pozatym super robota aż miło się ogląda żadnego pitu pitu tylko życie mechaników i ich realia 👌
Taki mechanik , jak PITER , rodzi się jeden na 100 lat.
Sterownik w211 można porównać do Comodore 🤣 każdy kto dłubie gwiazdy ten wie . Pozdrawiam Majstra
Witam . Posiadam a 6 C7. 245ps. Jest w nim do roboty rozrząd . Jak można do ciebie się dostać. Jestem Twoim fanem . A nie mogę znaleźć do ciebie namiaru . Podaj . Pozdrawiam .