Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Wydłużyć ŻYCIE DPF? I Zaoszczędzić Dużo Kasy? To Proste

Wydłużyć ŻYCIE DPF? I Zaoszczędzić Dużo Kasy? To Proste



DPF i GPF czy FAP to słowa, które wkradły się na zawsze do świata motoryzacji. No to dzisiaj usłyszycie kilka prostych porad, które pozwolą wydłużyć życie waszych filtrów nawet o połowę. Materiał pomocny? To zostaw kciuka i subskrybuj by być na bieżąco.

STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów M4K
——————————————————————————
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
——————————————————————————
Szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
——————————————————————————————
https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
Nie kupowałeś polisy w Mubi? Zgarnij 150 zł + 2000 zł za polecanie
———————————————————————————

Szukasz dobrych części tuningowych do swojego auta? Zajrzyj koniecznie do ekipy FMIC
————————————————————————————
https://allegro.pl/uzytkownik/FMIC_PL
————————————————————————————
LIMITOWANY ZESTAW ELEKTRONARZĘDZI
————————————————————————————
https://allegro.pl/oferta/zestaw-elektronarzedzi-m4k-11452408591?fbclid=IwAR2L3YWKZFZFXYBeDZMn8ijVKoYdsx-3YaDy_4p90pB4CcC__vA0VE9S9-Q
—————————————————————————————
Meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————

Start

⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵
OFICJALNY SKLEP MIŁOŚNIKÓW 4 KÓŁEK
——————————————————————–
https://sklep.milosnicy4kolek.pl/
——————————————————————–
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:

M4K Garage sieć warsztatów samochodowych


—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠 M4K GARAGE ŁÓDŻ – JUŻ OTWARTY!
https://www.facebook.com/m4klodz
https://www.instagram.com/m4kgaragelodz/?hl=pl
🛠 M4K GARAGE KATOWICE – JUŻ OTWARTY!
https://www.facebook.com/m4kkatowice
https://www.instagram.com/m4kgaragekatowice/
🛠 M4K GARAGE ELBLĄG – otwarcie 15.01.2022
https://www.facebook.com/m4kelblag
https://www.instagram.com/m4kgarageelblag/
🛠 M4K GARAGE POZNAŃ – w toku
https://www.facebook.com/m4kpoznan
https://www.instagram.com/m4kgaragepoznan/
🛠 M4K GARAGE LUBLIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4klublin
https://www.instagram.com/m4kgaragelublin/?hl=pl
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – JUŻ OTWARTY!
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@milosnicy4kolek.pl

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

38 thoughts on “Wydłużyć ŻYCIE DPF? I Zaoszczędzić Dużo Kasy? To Proste

  1. Od kiedy lewe powietrze powoduje bogatszą mieszankę? (4:074:27) jeśli powietrza jest więcej niż powinno, to mieszanka jest uboższa, prawda? Oczywiście mogę się mylić, więc wyjaśnij proszę, jakim cudem, dodatkowe(lewe, pomijające przepływomierz, jak sądzę) powietrze nie powoduje zubożenia mieszanki, tylko wg Ciebie ją wzbogaca?🤔🤔🤯 Poza tym, bardzo dobry odcinek. Istotne informacje, o których za mało się mówi 👍 Pozdro Michałku dobra robota!

  2. Michu walczę z moją bmw 1 n47 177km po czyszczeniu dpf na zasadzie, że sam demontowalem i widziałem, że był wyczyszczony , po 4 miesiącu problem wraca błąd zapchanie dof ciśnienie przy 2tys obrotów 16000mbar . Samochód nie dymi lecz bierze olej 0,5l na 4tys km od czego zacząć

  3. Nie kojarzę żeby kiedykolwiek uruchomiła mi się procedura wypalania DPFa, jest tego jedna przyczyna – większość tras które robię to autostrady i S-ki. Można sobie raz na jakiś czas pojechać na małą wycieczkę taką drogą jeśli jest w okolicy, DPF powinien być happy. Jak będzie M4K w Krakowie, na pewno wpadnę na pełny przegląd.
    A odcinek mega turbo ekspresowy meytoryczny, jestem za 🙂

  4. Posiadam Forda z silnikiem 1.6TDCI 115KM rok 2011, wg zaleceń producenta należy lać olej ACEA A5/B5 a w tej specyfikacji nic nie ma od DPF. W filmie zalecasz olej ACEA C3 gdzie w jest mowa o DPF ale jest też informacja, że nie zaleca się tego oleju jak producent wyraźnie nie pisze.
    Więc jak to jest?

  5. Witam, mam skode 3 mi podasz dłużej jazdy wyświetla się dpf i napis sprawdź instrukcje obsługi, jazda tak żeby dpf się wypalal nie pomaga, po zgaszwniu i ponownym uruchomienie błąd znika do kolejnej dłuższy podróży, czemu tak jest?

  6. Kisiel w gaciach gdy kupowałem Passata B6, 1.9 TDI.
    Pompowtryski, turbina, dwumasa, DPF no i diesel, diesel to zło, psuje się, gówno, tragedia.
    Dobry olej, wymiana z filtrami co 10k km, póki co 70k km za mną i śmiga aż miło. Spalanie przy mądrej (nie ekologicznej) jeździe maksymalnie 6L. Autostrada przy pizdowaniu 8l.

    Może i fart, ale dbać i będzie śmigać.

  7. A jak to się ma do hybryd . Mam CHR-ke 2.0 jak tam wygląda sprawa z GPF-em . Pytałem w serwisie czy coś wiedzą na temat procedury wypalania ? Oczywiście nie wiedzieli . A chodziło mi głównie o to czy grzanie lusterek się włącza , bo nie ma alternatora i za wiele się tym silnika nie przeciąży .

  8. przestan z tym olejem ile go spala, a ile spala oleju napedowego. sprawdz sobie ile popiolu jest w ropie. wiem jedno raz sie zapcha to juz koniec zadne czyszczenie. remont kapitalny calosci silnik wtryski turbo… albo po prostu amputacja filtra… jedyne sensowne rozwiazanie

  9. W hani crv 07 2.2 ictdi w czasie wypalania wszystkie chłodnice naraz wyją więc nie sposób nie zauważyć. Stosuję praktycznie wrzystkie zalecenia przedstawione w filmie i teraz przy 250k wszystko ok. Jednakże gdybym miał jeżdźić tylko po mieście to i tak lepsza benzyna.

  10. Nie powiedziałeś o czymś mało znanym i wynikającym z tego, że mechanicy nie znają szczegółów działania silnika o której w dużej mierzy decyduje ECU: czujnik ciśnienia wskazuję na zapchanie filtra sądzą + popiołem a skąd wie ECU ile jest sadzy? No nie z tego czujnika bo musi też wiedzieć ile jest popiołu. Jeżeli się pomyli wyświetli błąd że DPF dokonał żywota. Skąd wie? Wylicza na podstawie parametrów zmierzonych przez inne czujniki temperatury, ciśnień, obrotów, poziomu obciążenia silnika, stylu jazdy etc. Wystarczy że któryś z czujników już wyszedł z poziomu referencyjnego ECU będzie się myliło w estymacji poziomu wypełnienia sądzą i wypalanie będzie częstsze/rzadsze a ostatecznie błędnie wskazane zapełnienie dpf-a popiołem.
    Obstawiam że tego typu problemy są przyczyną 80% wszystkich problemów z dpf-ami ale przez to że mechanicy nie skupiają uwagi na szczegółach działania (jak np na EGRze, którym Ty Michu też tak gardzisz) nie potrafią tego diagnozować.

  11. Wyciąć, wyciąć, wyciąć 🙂 🙂 🙂
    Po wycięciu spalanie spadło mi o 1/3 i to jest ekologia, mniejsze spalanie mniej zanieczyszczeń !

Dodaj komentarz

Zadzwoń!