Nieoczekiwana niespodzianka dla Dziadka i Miśka oraz obsługa okresowa wózka widłowego JUNGHEINRICH !
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault
Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.
Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.
Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?
Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać
Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.
W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.
MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA
Często przedstawiany błąd systemowy.
BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU CIECZY
Czujnik Nox jest uszkodzony.
Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)
Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo
POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.
Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)
URAE ADBLUE 7.
Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.
Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.
W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!
Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.
Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.
Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.
System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
DAF
IVECO
REALULT
VOLVO
SCANIA
PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI
Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.
Norma Euro 6
CZŁOWIEK
DAF
VOLVO
RENAULT
Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.
wskaźniki
Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.
Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.
Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.
Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.
Chcemy wiedzieć, jak poszło –
Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.
Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.
tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.
Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany
Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza
Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów
Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.
Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).
Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.
Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.
Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.
Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.
Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.
Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.
Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.
Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.
Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.
W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.
Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.
Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.
Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.
Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:
Iveco
volvo
renault
scania
luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)
Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)
SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.
Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)
Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.
Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Jak zobaczylem jak dziadek sie ucieszyl to az mi samemu sie morda usmiechnela. Pozdrowienia dla ekipy🙂
Takiego mechanika wszystkim życzę. Jesteś najlepszy.
👍👏
Operator obslugi chyba nie robi ze tak filtr wyglada
34:17 Mówisz Pan że klyent pojechał do pracy… a jak byk tam siedzi D0 OMEGA… No kur…cze pieczone w zasmażce… Cos się Pan w zeznaniach plączesz. ;-p Klyent pojechał D0 OMEGA przecie
a filtr oleju jest inny niż miałeś nowy dlaczego
2:42 – Qrwa i to jest to co tygryski lubią najbardziej.
NIE TYLKO PANU BANAN SIĘ UJAWNIŁ, MEGA SUPER REAKCJA,POZDRAWIAM EKIPE
Nie ma nic bardziej pozytywnego jak zabiera się do pracy i sa narzędzia które ułatwiają pracę bez kombinacji alpejskich. Pozdro dla chłopaków. Profeska
Zajebiscie mieć takiego ojca Darku
"dziadek "🤭
To całkiem szwarny i pełen pasji gość
A do tego ta kondycja
Panie Wojtku szacun i jedź Pan po tych młodych bo uczyć się muszą
Pozdrawiam z JMP Wózki Widłowe Białystok 🙂 silnik taki jak w nissanie 🙂 pozdrawiam 🙂
Ta tablica rejestracyjna czy nie jest powodem przegrzewania się wózka ?
Zachowałeś się jak typowy polski cebulak z tym kluczem a w Milwaukee mieli z tego beke przez cały tydzień… jak nie leją z tego do dziś.
masakra zarowno operator jak i właściciel wózka. doprowadzić do takiego stanu junga to dramat
Siema jakiej marki ten ulubiony telefon ?
Za uczciwa prace nalezy sie uczciwa zaplata. Gratuluje profesjonalizmu w dzialaniu.
Szczegolnie, ze szczegoly sa moja zasada.
Pozdrawiam z Bristolu i zycze dobrego imienia.
Z tymi swiecami to trzeba uważać bo zamienniki jakie by nie byly czesto stwarzają problemy. Z NGK to tylko Japan jak france to nawet nie dotykam a szczeline przy lpg to no trzeba klepnąć na 0.7mm
Wózki moja specjalizacja 🙂 jakby Ci się kiedyś przegrzewał, zobacz powrót na zbiorniczku wyrównawczym. Mały przelot i lubi się nagar zbierać
Ja zawsze sprawdzam przerwę, bo ta sama świeca występuje w wielu silnikach, a dla każdego może być zalecana inna przerwa.
Pozdrawiam. 👍
Dziadek jest najlepszy jego reakcje są takie naturalne, oglądając ten kanał widać że jest naturalnie nikt niczego nie gra mega fajnie i od dziś jestem stałym widzem. Zabieram się do oglądania wszystkich odcinków 🙂
16:25 Po wielkich bólach i męce rozłożyłem nogi i ręce.(opcjonalnie: Irence)
Świece do jungheinricha z oryg to nie taka tania sprawa. Wiesz, że do konserwacji wózka widłowego zgłoszonego do UDT potrzebujesz uprawnień? Pozdrawiam.
Mina dziadka bezcenna, jak dziecko w sklepie z zabawkami, aż mi się gęba ucieszyła 😀
zupełnie nie rozumiem dlaczego nie pokazałeś jak ten klucz działa.
Jak dalej tak bbedziesz dmuchal powietrzem po tym syfie to tez nie bedziesz mial czym zasysac powietrza. Zainwestuj w maseczke przeciwpyl. bedzie lepiej i zdrowiej dla Pluc
A tak super sie oglada.
Miałem DFG316, teraz mam 320 i 430. Zajebisty wózek, bo ma sterowanie jazdą przy manetkach kciukiem a nie wajcha przy kierownicy "jak zwierzę" ((C) Motobieda 🙂 ). Silnik wolnossący Mitsubishi codziennie od 10 lat dostaje w d… i jak tylko obsługa jest robiona na czas to hula bezawaryjnie.
Hmmm… ten wózek ma skorupę, wnętrze, bebechy i przeciwwagę od 320 (buda jest robiona przez zewnętrzną firmę) , może to jakaś końcowa wersja 316 o pomniejszonym udźwigu 1600 kg (xFG 320 2 tony). Ale zapuszczony masakrycznie. U mnie jest masa pyłu, ale się dba i raz na tydzień trzeba przedmuchać silnik i przede wszystkim chłodnicę. No i ten wózek nie ma mokrego filtra powietrza, przez co suchy jest tak zapuszczony.
Ta baza ma coś na sumieniu że deszcz tylko tam pada.
Witam. Jakiś link do smarownicy 😀
wkręcałeś szary filtr a jak pokazujesz ile oleju jest na bagnecie filtr jest czarny? jednak nie wszedł ten szary?
Fajne filmiki s super się ogląda. Ale mikrofon tak zbiera że aż głośniki siadają
Nie wiem jakim cudem trafiłem na twój kanał ale bardzo fainie sie ogląda chodź z motoryzacją nie mam nic wspólnego haa pozdrawiam
Hej
Osobiście jeżeli byłbym przedstawicielem firmy Milwaukee lub innej firmy i zobaczyłbym test tego klucza z Twoją pozytywną oceną to od razu pobiegłbym do szefa, żeby dać Ci jeszcze parę innym modeli do testów. Jeżeli jakieś narzędzie którego używasz sprawdza się, lubisz je i mógłbyś je z czystym sercem polecić to to rób. Po pierwsze ludzie będą wiedzieć co kupić, po drugie uwierz mi, że producent na pewno się do Ciebie odezwie.
Czy mi się przywidziało, czy ostatecznie na silniku był jednak inny filtr oleju (czarny, krótszy Mahle)?
Narzędzia to podstawa.
5.30 no właśnie rolki nie smarowalne. jestem operatorem wózka widłowego i z tymi rolkami mam problem. wszystko nasmarowane tawot aż wypływa a tego dziadostwa nie ma jak nasmarować. problem polega na tym że po każdym deszczu to piszczy i kwiczy jak opętane co z tym zrobić?
Ten syf w filtrze gazu to głównie grafit, który jest stosowany do smarowania pomp tłoczących paliwo i jest to normalne zjawisko.
trochę się obsmarkał
Jaka praca taka płaca.
Jak można tak zasyfić narzędzie swojej pracy ?
bezpański sprzęt ten wózek, każdy używa nikt nie dba..
Oglądam od początku . Ale od jakiegoś czasu zaczynam odpuszczać . "Tego nie powiem , tamtego nie pokaże , nie powiem ile kosztuje bo mi rabatu nie dają " … Majster to są internety … Super masz talent , do nagrywania i do mechaniki tym bardziej … Ale tu chyba chodzi o te właśnie szczegóły które rzadko pokazujesz . Mogę się oczywiście mylić . Tak czy inaczej pozdrawiam serdecznie i powodzenia w następnych wyzwaniach .
Czołem Darku.
Co myślisz o wymianie kopułki, palca i kabli wys.nap przy obsłudze wózka widłowego?
Pozdrawiam.
Witam Pana Mechanika! 🙂
Dzięki serdeczne za kolejny, świetny materiał!
Nie dziwię się reakcji na narzędzia, sam bywam przez moment "podjarany" gdy prędzej czy później wchodzę w posiadanie czegoś, co mi się przyda co jakiś czas. Czy to narzędzia czy inne przydatne rzeczy.
Współczuję uszkodzenia telefonu, znam ten ból, mam podobnie od kilku miesięcy. Nie wiem, czy serwisy z telefonami są pootwierane, bo chętnie bym doprowadził wyświetlacz do ładu.
Nie ma to jak kontrola ekipy ;P
Sporadycznie mam okazję robić niespodzianki, ale też lubię pozytywnie działać z zaskoczenia. Daje mi to mnóstwo satysfakcji.
Bateria 12Ah to już nie byle co. :O
Reakcja Pana "Dziadka" BEZCENNA! Strzał w "10"! 🙂
Nie czarujmy się, porządne narzędzia potrafią niesamowicie ułatwić robotę, oszczędzić nerwy, siłę i czas. Wiem również z własnego, symbolicznego doświadczenia.
Nie miałem chyba nigdy styczności z produktami "Milwaukee". Czy dobrze zakładam, że to "górna półka" jakościowa i cenowa?
Obsługa serwisowa wózka widłowego – przypomina mi się miły czas, gdy pracowałem jako technik serwisu w jednej z mniej znanych firm od wózków widłowych. Najmilej wspominam pracę w tej firmie, a przerobiłem już sporo firm(zakładów pracy). Sama obsługa częściowo przypomina serwis auta. generalnie nic trudnego. Choć na początku można nie rwać się do tego 🙂
Apropos wydmuchiwania – są firmy, gdzie na przegląd czy obsługę pracownicy podstawiają wózek choć trochę "ogarnięty". Ale nie jest to standard, jak widać. Nikt też nie ma takiego obowiązku 🙂
Wrócę później 😉
Pozdrawiam!