Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Wszystko o PSG16 VP44 - Pompa wtryskowa 2.0 DTI, 2.2 DTI, 2.2 TiD (OPEL i SAAB)

Wszystko o PSG16 VP44 – Pompa wtryskowa 2.0 DTI, 2.2 DTI, 2.2 TiD (OPEL i SAAB)



Dziś prezentujemy film na temat pompy wtryskowej BOSCH VP44 PSG16. To produkcja dla posiadaczy opli i saabów z silnikami 2.0 DTI, 2.2 DTI, 2.2 TiD

Potrzebujemy pomocy w przetłumaczeniu tego filmu na język Angielski i Rosyjski. Link dla chcących pomóc: http://www.youtube.com/timedtext_video?v=h7AugvtagF8&ref=share

We need help translating this movie into English and Russian. Link for those who want to help: http://www.youtube.com/timedtext_video?v=h7AugvtagF8&ref=share

Mamy nadzieję że przypadnie Wam do gustu!

Importowane z Youtube

45 thoughts on “Wszystko o PSG16 VP44 – Pompa wtryskowa 2.0 DTI, 2.2 DTI, 2.2 TiD (OPEL i SAAB)

  1. Świetny materiał. Miałbym pytanie odnośnie odpowietrzania. Czy jest możliwa modyfikacja układu aby sobie na stałe przed filtrem na zasilaniu zamontować na stałe ręczną pompkę do paliwa i w razie potrzeby gdy zapowietrzymy układ tą pompką zasilić w paliwo vp44? Chciałbym jeszcze zapytać czy stosowanie zaworów zwrotnych na przewodach zasilających i powrotu nie obciąża dodatkowo vp44?

  2. Witam mam problem, posiadam opla signum 2.2 DTI, na zimnym samochód do odpalenia czasami potrzebuje 2-3 razy kręcenia rozrusznika i przekręcania kluczyka, zdarza się rzadziej że trzeba nawet 4 razy. Na ciepłym albo po odpaleniu samochodu, przejechaniu 3 km i próbując włączyć go ponownie odpala od strzała, najgorzej jest jak postoi dłużej i wystygnie albo z rana. Czy to może być wina pompy czy szukać usterki gdzie indziej? Każdy mechanik mówi mi co innego, a nie ma nikogo w Krakowie, kto tymi pompami się zajmuje

  3. To moja pompa w astrze powinna już nie żyć z 100razy, rok czasu dzień w dzień mi się zapowietrzała "palona z plaka"
    okazało się że powrotami się zapowietrzała.

  4. co za bzdury, mixol to najgorszy syf. mixol to można lać ale do motorynki czy komara, nawet do skutera czy silnika zaburtowego nie wolno stosować mixolu, bo świeca zalepiona nagarem gwarantowana. ze spalania mixolu powstaje masa popiołu tak wiec lanie tego shitu z minionej epoki nigdy nie jest dobym pomysłem.

  5. Witam ja mam taki problem w oplu vectra c 2.2 disel 2003rok że czasami gdy jadę autem zabiera moc w samochodzie nie żeby przerywał czy coś ale tak jak by odbierało mu ze 60koni. Byl podpinany do kompa i niby bład pompy wyskoczył i powiedzieli mi że się nie opłaca kupić nowej pompy bo zaraz będzie to samo co mam robić może ktoś podpowie.

  6. Witam posiadam vectre c 2.0 tdi i mam taki problem ze samochud po odpaleniu nie dimi ale jak się podkręci obroty to samochud strasznie dimi tak samo jak i podczas jazdy przy zmianie biegów kiedy obroty spadają i nagle wzrastają czy to może być wina pompy czy pompa może nie podawać ciśnienia na wtryski

  7. Привет. По Psg16 есть все решения по отключению егр, вихревых, дроссельной заслонки, датчика положения дроссельной заслонки, расходомера воздуха, горячий старт.
    Если интересно пишите +375336711111 Viber WhatsApp

  8. Kolega kupił niedawno Vectre C, postanowiłem że zobaczę ten filmik może coś podpowiem ziomkowi aby pojezdzil trochę.. wczoraj wymieniali filtr paliwa, metodą garażową – uklad się zapowietrzyl i krecili ją na plaku.. teraz coś dłużej kręci zanim zaskoczy.. chyba Piotrek nie ma racji że jeszcze gdzieś jest powietrze, raczej przytarli sekcje.

  9. My car is a SaaB 9.3 with a diesel motor 2.2 opel like the vectra's one. It starts very difficult or not star at all after a nigth sloping upwards. All my tests (vacuum and pressure) point a leak in the pumps itself. is it plausible ? thank you for your reply

  10. Mam Saaba 9-5 2.2 właśnie z taką pompą i się zastanawiam czy takie pulsacyjne przyspieszanie przy prędkości obrotowej około 3000 rpm, przy prawie pełnym wciśnięciu pedału gazu może wskazywać na uszkodzenie pompy. Poza tym problemem innych objawów nie mam. Rano dobrze odpala, nie przerywa, nie gaśnie, brak błędów ECU.

  11. Hello sir, I have a problem with mine.. It trows error P0017, when it is down on fuel(like 1/4) and than the acelerator doesn't work and car dies..I go on the key and the car starts….Again,run fine and from nothing it dies again(I can do 1km, I can do 3km or 200meters only… Then I put 30Liters, it goes to more than half deposit and the car runs without breaks… Can you help please?

  12. Pierdolisz, ja zawsze odpowietrzam swoją astrę x20dtl plakiem. Mam ją ponad 10 lat.. zawsze dolewam oleju mixol 200ml na zbiornik. 165tys po regeneracji pompy jeszcze chodzi lux

  13. czy mógłby się Pan wypowiedzieć co Pan sądzi o silnikach kia hyundai 1.7crdi?? warto to kupic?? bo chce kupić hyundaia i40 z tym silnikiem z dwusprzegłową skrzynią dct

  14. Czy to jest ten sam silnik co w Oplu Frontera? Jeśli tak co radzilibyście zrobić zaraz po zakupie, żeby auto działało jak najdłużej i jak najlepiej, oraz jaki jest koszt takiej kompleksowej usługi w waszej firmie?

  15. Dear Zbigniew ! I'd like to ask , if I have a pump and driver shaft is NOT key in, how can I find the exact position of driver flange. The flange was moved by somebody and I want to fit it back. Thanks.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!