Odma 1.6 psa – omówienie problemów .
Zapraszamy do
Współpracy warsztaty samochodowe.
Profesjonalne Centrum Diagnostyki i Naprawy Pojazdów Mechanicznych.
Diagnostyka i Elektronika Samochodowa.
Profesjonalny Chiptuning.
Doradztwo Motoryzacyjne.
Programowanie Online i kodowanie kluczy Audi, Porsche VW , BMW, Mercedes Ford, Toyota.
Diagnostyka i naprawa CAN, Flex, Lin
Przywracanie DPF, EGR, AdBlue i inne.
Automatyczne skrzynie biegów .
Wyszków/ Warszawa/Ostrów Mazowiecka/Mińsk Mazowiecki/Halinów
www.szulcmotorsport.com
www.szulcmotors.com
Importowane z Youtube
Witam
Bardzo dobry odcinek, niestety jest to teraz częsty problem.
W zeszłym roku wymieniłem odmę koledze w Focusie mk3 1.6 tdci oryginał nierozbieralny komplet w pokrywie , a w tym roku po przebiegu 6 tys km jest olej w dolocie przed turbosprężarką , przebieg niecałe 200 tys km , silnik oleju " nie bierze". Totalna załamka. oleju jest całkiem sporo, jest w fałdach harmonijki, czujnik brudny. Jaki separator oleju jest godny polecenia po przeróbce i zaślepieniu dolotu, czy może wystarczy pojemnik do obecnej fabrycznej odmy?
Serdecznie pozdrawiam.
Andrzej
Cześć bardzo dobry odcinek dla ludzi co maja pojęcie o mechanice.
Kiedyś Pan się zalił ze olej mu bierze silnik to napisałem żeby odme sprawdzić a jak nie to żeby odłączyć i zobaczyć jak duzo oleju jest i pojeździć bez odmy.To mnie obgadali ze sie nieznam.
Porażka
Pozdrawiam Krzysiek z Norwegi