Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Ciekawostki #13 Dacia i jej wycieki, lejące AdBlue,Pęknięty katalizator, polerka szyb :)

Ciekawostki #13 Dacia i jej wycieki, lejące AdBlue,Pęknięty katalizator, polerka szyb :)



link do kalkulatora (trzeba kliknąć dokładnie w ten link, żeby zrobić kalkulację i kupić polisę, aby została przyznana nagroda): …

Importowane z Youtube

25 thoughts on “Ciekawostki #13 Dacia i jej wycieki, lejące AdBlue,Pęknięty katalizator, polerka szyb :)

  1. Stary materiał zgrany w całość + Co do sl ma miejsce gdzie da radę dojść do bezpuecznikow awaryjne lecz tam nic by to nie zminiło bo od bezpiecznika do pompy był upalony kabel. Dużo nerwów to kosztowało hihi 🙂

  2. Doświadczenie z Dacią (mam od nowości). Mój Logan 1.2 16V LPG z 2014 ma 165 tysięcy nalotu i żadnych jakościowych wpadek nie zauważyłem. Rdza jedynie na wydechu, silnik w super kondycji (co 15 tysięcy wymieniam olej, między wymianami ubywa go około 200 ml). Co dość ciekawe reflektory zachowały idealną przezroczystość i ani odrobinę nie zmatowialy. Fakt, że o auto dbam. Zawsze jest czyste (myję na myjni bezdotykowej) i raz w roku woskowane jakimś magicznym preparatem z hhhmmmmm…uszlachetniaczami 😉 – tak podaje sprzedawca na opakowaniu 🙂 ;). Żadnych awarii, rozrząd wymieniłem po 90 tysiącach (zalecane było 120) i hula. Na ostatniej wymianie oleju mechanik zrobił całościowy przegląd i znalazł poluzowaną obejmę na gumowej osłonie przegubu i wymagający wymiany pasek wielorowkowy – ten od alternatora. I tyle. Grunt to dbać o auto i na bieżąco usuwać takie drobiazgi jak np. ta osłona przegubu, bo pozostawiona bez wymiany ta obejma w końcu całkiem pewnie by się zerwała i wtedy pewnie cały przegub do wymiany. Z poważniejszych napraw raz wymiana kompletu wtryskiwaczy (koszt z robocizną 500-600 pln) i wymiana wahaczy (nie pamiętam już ile, ale bez tragedii). Raz wymieniany był tłumik końcowy. No i tak generalnie używam samochodu. Jak zaczynam czuć, że koła nie są już idealnie wyważone to jadę je wyważyć, nigdy nie przeciągam wymian oleju i filtrów, odgrzybiania i nabijania klimy (której nawet w zimie przynajmniej raz w tygodniu daję pochodzić przez pół godziny) i autko pięknie się odwdzięcza. Pozdrawiam 🙂

  3. Porada do lutowania 🙂 W zestawie masz chyba cynę bezołowiową – kup spoiwo lutownicze z dodatkiem ołowiu. Będzie szybciej, łatwiej, lepiej lutować. Same plusy

  4. Kto to wogule wymyślił cały ten "Long,Lajf" 😱😱😱
    p.s
    Pamiętam jak miałem nowego Fiata 126p to zmieniałem w nim olej co 5000km i co miesiąc smarowałem sworzenie i "Maluszek" dzielnie przejechał 200.000km tyle tylko że głównie były to "dalekie trasy jak na Malucha😉"

  5. Kupilem alfę 156 JTD za grosze przejechałem na oleju 97tys. km i dopiero wymieniłem bo stan już był na miarce niski. Co ciekawe auto nadal ma moc i jeździ . Hmm jak to jest .

  6. Wyjąć wirnik z tego kompresora, wymienić szczotki a wirnik do sprawdzenia ewentualnie do przezwojenia. Wsypać nowe uzwojenie jak spalone, to nie problem przy cenie nowego kompresora. Każdy warsztat gdzie przezwajają silniki to zrobi w dwa dni przy cenie max 250zł.

  7. Ja to nie wiem jak te porównywarki wyliczają ostatnio wyliczałem na 3 porównywarkach i wychodziło mi około 380zl a papier z ubezpieczenia przyszedł na 278zł z ubezpieczalni.A jak agent przyjechał do mnie to zapłaciłem 223zł,bo mam wszystko ubezpieczone u niego i żadna porównywarka nie da taniej oc.I jest wygoda bo agent ma w kompie i nie muszę pamiętać o oc nie muszę jezdzić i tracić czasu,mam najtaniej.

  8. Co do bls-a. Możesz dbać, wymieniać olej co 5 tys. nawet, ale jak trafisz na egzemplarz z serią wadliwych panewek w najgorszym wypadku i tak korba wyjdzie bokiem. Nie ważne czy audi, golf seat, skoda, wszystkie miały przypadki zatarcia nawet przy małych przebiegach. Dodam że nie wszystkie egzemplarze miały te felerne panewki. Najciekawsze jest to, że nie sposób sprawdzić np. po nr vin jaką partię panewek wsadzili do naszego auta. Jedynie pozostaje zdjąć misę i dobrać się do panewek. Ja osobiście nie bardzo wierzyłem w mity o wadliwych panewkach, ale się naczytałem na forach i dla świętego spokoju przy okazji wymiany oleju postanowiłem je sprawdzić. Nie były w dramatycznym stanie, ale miały wżery, dosłownie na jednej półpanewce były dziury. I to nie wina longlifa, który oczywiście masakruje silniki, ale ewidentnie słabej jakości materiału z którego te panewki powstały. U mnie siedziały Kolbenschmity. Przebieg 170 tys. A3 2007 r Wymiana na panewki Glyco Sputter i śmigam spokojnie już 2 lata. Jeśli chodzi o DPF-a to u mnie pomimo braku błędów przybywało oleju tak jak Piter mówi. Wy też tak mieliście?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!